Reklamacje i zwroty
WYMIANA/ZWROT TOWARU:
Konsument w terminie do 14 dni ma prawo zwrócić lub wymienić Towar w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania.
Prosimy o zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy przez wypełnienie formularza i przesłanie w formie elektronicznej na sklep@wearehome.pl, lub w formie papierowej na adres:
WE ARE HOME.
UL. BORÓWKOWA 28
83-010 ROTMANKA
Pieniądze zostaną zwrócone na podane przez Konsumenta konto do 14 dni roboczych.
Zwrotu środków, m.in. w przypadku, gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej dokonujemy na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Konsumenta.
Wymiana Towaru, jeżeli zamówienie zostało poprawnie zrealizowane wiąże się z opłatą za ponowną wysyłkę.
Wymiana Towaru, jeżeli zaszła pomyłka z naszej strony - pokrywamy koszty ponownego nadania tj. oferujemy bezpłatny odbiór przez naszego kuriera, za przesyłki wysłane do nas kosztów nie zwracamy.
REKLAMACJA:
Klient uprawniony jest do skorzystania z prawa złożenia reklamacji z tytułu udzielonej, zgodnie z §9 Regulaminu, przez Sprzedawcę rękojmi. W tym celu Klient może skorzystać z formularza.
Zgłoszenie reklamacyjne, zawierające formularz reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanego Towaru (kopia faktury, potwierdzenie przelewu z rachunku bankowego, etc.) należy kierować na adres:
We are Home, ul. Borówkowa 28, 83-010 Rotmanka, z dopiskiem „Reklamacja”.
W celu przyśpieszenia procesu reklamacji, prosimy o zgłoszenie reklamacji w formie elektronicznej przez przesłanie formularza na adres email: sklep@wearehome.pl
W przypadku gdy przesyłka dotarła uszkodzona.
Zalecamy Państwu sprawdzanie przesyłek w obecności kuriera i spisywanie protokołu szkody. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towarów w transporcie prosimy o przesłanie zdjęć prezentujących rodzaj uszkodzeń oraz etykietę umożliwiającą identyfikację produktu.
FORMULARZE DO POBRANIA: